Nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit De Haukes, Nederland van Virginia en Wico Stam - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit De Haukes, Nederland van Virginia en Wico Stam - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen

Door: Virginia

Blijf op de hoogte en volg Virginia en Wico

05 Mei 2015 | Nederland, De Haukes

Lieve allemaal,

Het is nu echt bijna zover. Vandaag de kleding aan boord gebracht. Weer veel volgens Wico maar we weten natuurlijk niet wat voor weer we krijgen dus lange broek en korte ,wanten, mutsen en zwempakken...we gaan het zien.
Natuurlijk liggen we weer enkele centimeters dieper vanwege de proviand, je weet maar nooit of we nog een winkel tegenkomen nietwaar???
We hebben er erg veel zin in, morgen nog 1 dagje werken en dan donderdag inschepen.
Misschien vertrekken we donderdagmiddag nog richting Kolhorn.
Vrijdag worden we in Amsterdam verwacht bij het hotel waar Lillian werkt, dat kan nu omdat we geen mast hebben, dus aanleggen voor een bakkie, best leuk.
We houden jullie op de hoogte.

• 05 Mei 2015 - 22:11

Lillian:

Tot vrijdag!! De koffie staat klaar :-)

• 06 Mei 2015 - 09:21

Renate:

Wat weer een leuk vooruitzicht. Lekker op avontuur samen. Heel veel plezier! Groetjes Broer en Renate

• 06 Mei 2015 - 14:21

Tryntsje:

Dag lieverds, Leuk het is zover, wij (moeten)nog drie weekjes wachten...zijn nog druk aan het voorbereiden.
    We wensen jullie heel veel plezier en een goede en behouden vaart. We zullen jullie volgen. liefs Wolter en Tryntsje

• 06 Mei 2015 - 22:20

Emmy En Chris:

Veel plezier en een goede vaart toegewenst. Vreemd gezicht zo'n kleine mast ;-)
    Groetjes

• 07 Mei 2015 - 21:51

Nenna & Johan :

Lieve Wico & Verginia
    Wij wensen jullie veel plezier en een hele goede vaart en alle goede en leuke dingen onderweg we gaan jullie volgen en houden jullie op de hoogte van alle ontwikkelingen hier op ons mooie eiland Texel xxvan ons

Virginia en Wico

Al 43 jaar samen. Inmiddels 2 dochters en 2 schoonzonen en 3 prachtige kleindochters. Varen sinds 1980 met zeilboot 2 de Hobby op alle wateren in Nederland, reis gemaakt naar Zweden en Denemarken en nu zonder mast binnendoor een rondje Parijs van 8 weken.

Actief sinds 25 Maart 2015