Parijs deel 2 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Virginia en Wico Stam - WaarBenJij.nu Parijs deel 2 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Virginia en Wico Stam - WaarBenJij.nu

Parijs deel 2

Door: Virginia

Blijf op de hoogte en volg Virginia en Wico

01 Juni 2015 | Frankrijk, Parijs

Om23 uur zijn Lillian, Stephen en Morgan er, heerlijk om ze te zien. Vrijdag gaan we met elkaar naar de Sacre Ceure, eerst met de metro, wat een uitvinding. We wandelen omhoog en daarna alle trappen op met kinderwagen ook dat kan!!! Wat een uitzicht ocer Parijs. Daarna natuulijk de schilderswijk door met de markt waar schilders ter plekke prachtige tekeningen en schilderijen maken echt iets voor mij. De zon schijnt en Morgan vind alles prima en op een bankje eten we onze sstokbroodjes op, echt frans! Lillian en Stephen hebben vanmorgen hun kilometers gemaakt langs de Seine was geweldig. Zaterdag met de metro naar het kanaal St. Martin verderop en de haven en een wandeling door de wijk gemaakt, weer veel gezien.Daarna gegeten buiten aan boord , het weer werkt super mee.Zondag vertrekken ze weer terug naar huis , helaas regent het pijpestelen. Daarna wij nog op de fiets naar de Eifeltoren en op een groot scherm daar even tennis gekeken. Vandaag vertrekken we richting de Marne en de zon schijnt. Eigenlijk al een beetje op de terugweg, maar we kijken terug op een geweldig verblijf in Parijs.Bedankt allemaal voor de leuke reacties, fijn om te lezen.

• 01 Juni 2015 - 21:38

Els:

Viva la France et aussi viva l'amour!!!
    Wat een pracht dagen met de fam. Wat een pracht reis.
    Genieten van jullie verhalen.
    Liefs van ons.

• 02 Juni 2015 - 10:31

Henk En Annie:

Lieve vrienden,

Deze reis smaakt vast naar meer........
    Fantastisch zo over de Seine de stad van "de liefde" binnenvaren...
    Neem die sfeer maar mee naar het noorden
    Wat goed dat jullie deze droom nu uitvoeren, geniet nog maar volop van de terugreis (vaart) wij genieten mee van de mooie verhalen.
    dikke kus henk en an

• 02 Juni 2015 - 10:36

Grietha:

Wat leuk om te horen, buurvrouw Joke heeft het net even meegelezen en vroeg of jullie nog onder de brug van al de slotjes zijn doorgevaren die worden nu verwijderd vanwege het gewicht.
    En jij heb het over regen nu hier is het net herfst regen en zware windstoten echt guur weer.
    En dan hebben ze het er over dat het eind van de week 30 o moet zijn, we zien het.
    Geniet Grietha

• 02 Juni 2015 - 11:18

Nanda:

Hoi lievers fijn dat jullie zo genieten en even was ik in gedachten ook weer terug in Parijs met Marleen.Gister zaten we op de pier van Stavoren.lieve en hebben het over jullie reis leuk om zo mee te genieten. Tot het volgende berichtje en geniet nog volop.liefs nanda.

• 03 Juni 2015 - 12:21

Wiranda:

Dat klinkt alsof het gewoon nogsteeds super is..... Goed zo.
    Enne, we hadden afgesproken dat jullie nu niet op de terugreis waren toch??
    De titel van het reisverslag moet even aangepast. Het was parijsperboot en wordt Maastrichtperboot
    Ik weet het whats in a name... maar in dit geval is jullie vakantie richting Parijs voorbij en gaan jullie nu op vakantie richting Maastricht....... Klinkt toch stukken beter...
    Nynke vond het fijn jullie weer even gesproken en gezien te hebben gisteren (en wij ook natuurlijk).
    Veel succes de komende stukjes enne Genieten he!!

• 05 Juni 2015 - 14:24

Gerard En Magda:

Wat mooi dat jullie zo genieten. Ooit waren wij ook in Parijs. Alleen gingen wij toen met de TGV.Supersnel heen en terug. We hadden toen 2 kindjes thuis.
    Heel veel plezier op de verdere reis. We zien uit naar het volgende verslag.
    groeten, Gerard en Magda

• 08 Juni 2015 - 23:15

Nenna :

Lieve luitjes
    Wat heerlijk om alles even te lezen heb er even de tijd voor genomen lekker genieten dus met zon en familie hier alles goed koud te koud maar toch af entoe genieten van de zon !!
    Bowie al weer twee jaar en Robbin 27 alles gaat gewoon door !!!
    Blijf heerlijk genieten dan genieten wij mee