Van de meuse naar de maas. - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Virginia en Wico Stam - WaarBenJij.nu Van de meuse naar de maas. - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Virginia en Wico Stam - WaarBenJij.nu

Van de meuse naar de maas.

Door: Virginia

Blijf op de hoogte en volg Virginia en Wico

26 Juni 2015 | Nederland, Venlo

De afgelopen week zijn we verder de maas afgezakt nederland in. We hebben sluis 200 gehad en gingen daar in 1 keer 14 m omlaag, eigenlijk een makkie want je zit vast aan bolders die meegaan naar beneden. Wico wil iedereen bedanken voor de felicitaties was toch fijn op zo'n dag. Wij kregen die dag op een terras een gratis concert van een abba coverband, dus pure nostalgie. De volgende dag naar Luik was voor het eerst niet mooi, allemaal industrie en hoge kades, en oude lege gebouwen erg armoedig. Luik zelf was mooi. Maandag in de gietende regen naar Maastricht, we zetten de parasol op tegen de regen en het helpt enigszins. Het blijft de hele dag nat dus blijven we een dagje liggen om de volgende dag Maastricht te zien, het blijft toch een mooie stad en we liggen in de oude stadshaven erg gezellig. We doen wat inkopen voor de kleine meisjes( altijd leuk). Woensdag naar Maasbracht,erg veel scheepvaart om ons heen en varen achter een groot binnenvaartschip, schiet niet op. We krijgen bezoek van neef Ruud uit Heerlen en eten samen op terras aan de kade.Sommige delen van de maas zijn niet bevaarbaar......

Virginia en Wico

Al 43 jaar samen. Inmiddels 2 dochters en 2 schoonzonen en 3 prachtige kleindochters. Varen sinds 1980 met zeilboot 2 de Hobby op alle wateren in Nederland, reis gemaakt naar Zweden en Denemarken en nu zonder mast binnendoor een rondje Parijs van 8 weken.

Actief sinds 25 Maart 2015